Ellenőrizze az ingyenes szállítás feltételeit.Több
Feliratkozás hírlevélre

ügyfélszolgálat

Rendelések feldolgozása

Meddig kell várni a megrendelésre?
A megrendeléseket a megrendelés benyújtásától/kifizetésétől számított 5 munkanapon belül teljesítjük, azonban igyekszünk a lehető leggyorsabban teljesíteni azokat. A megrendelés elküldéséről külön üzenetben értesítjük.
Hogyan lehet ellenőrizni a megrendelés státusát?
Státuszellenőrzés céljából kérjük, keress bennünket e-mailben, telefonon vagy Messengeren. Egyúttal tájékoztatjuk, hogy a megrendeléseket azok benyújtásától/kifizetésétől számított 5 munkanapon belül teljesítjük.
Szeretném megváltoztatni a fizetés módját
A fizetési mód megváltoztatása érdekében kérjük, hogy mielőbb keress bennünket e-mailben, telefonon vagy Messengeren. Sajnos ilyen módosítás nem végezhető el önállóan a megrendelés leadása után.

Visszaküldés

Mikor kapom vissza a megrendelés utáni pénzt?
A visszatérítést a küldemény raktáron keresztül történt kézbesítésétől számított 14 napon belül teljesítjük. Amint a visszatérítést elindítjuk, tájékoztatunk róla külön e-mail üzenetben.
Milyen címre küldjem a visszaküldendő árut?
A termékek visszaküldése térítésmentes. Ha a megrendelés átvételére térítésmentes futárpostát kíván rendelni, töltse ki az alábbi helyen elérhető nyomtatványt: IDE
Ki fizeti a visszaküldés költségeit?
A termékek visszaküldése térítésmentes. Ha a megrendelés átvételére térítésmentes futárpostát kíván rendelni, töltse ki az alábbi helyen elérhető nyomtatványt: IDE
Hogyan lehet a visszaküldést elintézni?
Az áru visszaküldési határideje 30 nap. Ha a megrendelés átvételére térítésmentes futárpostát kíván rendelni, töltse ki az alábbi helyen elérhető nyomtatványt: IDE A visszküldeményhez kérjük, csatolja a visszáru-nyomtatványt, amelyet a termékkel együtt elküldtünk.

Szállítás

Megrendelhetek-e termékeket külföldi leszállítással?
A Fogyasztó által megvásárolt árut az DPD kizárólag Magyarország területén kézbesíti a szállítási címként megadott címre vagy a kiválasztott csomagautomatába.
Vajon átvehetem-e az online boltból a megrendelést személyesen egy hagyományos boltban?
A streetstyle24.hu webshopban kapható termékeinket csak a megrendelésben megadott otthoni vagy céges címre küldjük el Magyarország területén. Hagyományos üzletbe nem rendelhető termék.

Panaszok

A webshopban minden termék eredeti-e?
A streetstyle24.hu webáruházunkban kapható valamennyi termék természetesen eredeti.
A webáruházban vásárolt termékekre vonatkozik-e a jótállás?
A fogyasztók jogairól szóló törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló törvény értelmében a Webáruházban vásárolt minden Termékre kétéves jótállás van.

Egyéb

Milyen valutában számolják el a megrendelést?
A webáruházunkban leadott valamennyi megrendelést forintban (HUF) számoljuk el.
Hogyan lehet megrendelést feladni?
Minden aktuálisan elérhető termék megrendelhető streetstyle24.hu weboldalunkon. A kiválasztott termék mellett a („Kosárba helyez”) piros mezőre kell kattintani, és a további utasításoknak megfelelően kell eljárni.
Hol találom a hírlevél kódját?
Az üzenetet a kedvezménykóddal együtt a hírlevélre történt feliratkozás után automatikusan kiküldjük. Kérjük, ellenőrizze a postaládáját, a SPAM mappát is. Az üzenet címe: „Kedvezménykupon".
Hol találom a mérettáblázatot?
A mérettáblázat weboldalunkon minden termék mellett szerepel. A táblázat megtekintéséhez elegendő a „Mérettáblázat” feliratra kattintani.